آلومینیوم فلز آینده

آلومینیوم، فلز آینده

  • Industry
  • بازدید: 1101

آلومینیوم - فلز آینده
وقتی آلومینیوم را انتخاب می کنید، قوی، سبک، بادوام و کارآمد در آب و هوا است و شما را بخشی از آینده هوشمندتر و پایدارتر می کند. استراتژی آب و هوای ما کاهش 30 درصدی انتشار CO2 تا سال 2030 است. آلومینیوم ما می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان نیز کمک کند.

خواص برتر آلومینیوم در انعطاف پذیری، وزن سبک و استحکام آن را به ماده ای عالی برای تقریباً هر چالش بزرگ یا کوچک تبدیل می کند. در اینجا یک مرور سریع از نحوه استفاده از آلومینیوم در زمینه های مختلف محصول ارائه شده است که هر کدام نیازهای متفاوتی را برآورده می کند.

آلومینیوم کم کربن
در همه کاربردها، استفاده از مواد بادوام و قابل بازیافت با ردپای کربن کوچک به کاهش انتشار جهانی و ایجاد محصولاتی برای اقتصاد دایره ای تر کمک می کند. Hydro CIRCAL و Hydro REDUXA دو نوع از محصولات آلومینیومی کم کربن موجود در بازار برای حمایت از آینده ای پایدارتر هستند.

آلیاژهای آلومینیوم
آلیاژ آلومینیوم مخلوطی از آلومینیوم و یک یا چند فلز است که برای افزایش خواص مواد برای اهداف خاصی مانند استحکام، درخشندگی یا شکل‌پذیری ساخته می‌شود. رایج ترین عناصر مورد استفاده در آلیاژهای آلومینیوم منیزیم، سیلیکون، منگنز، روی و مس هستند.

محصولات آلومینیومی اکسترود شده
آلومینیوم بسیار چکش خوار است و تقریباً به هر شکلی می تواند در بیاید. محصول اکسترود شده حاصل حرارت دادن شمش آلومینیوم تا دمای 500 درجه سانتیگراد و فشار دادن آن از طریق قالبی به شکل قسمت نهایی یا اکستروژن است. با آلیاژ مناسب و عملیات حرارتی مناسب، اکستروژن ها فرصت های کاربردی بی پایانی را ارائه می دهند.

لوله های آلومینیومی دقیق
لوله های دقیق منبعی نوآورانه از محلول های آلومینیومی برای طیف گسترده ای از کاربردها است. اغلب در وسایل نقلیه موتوری، یخچال و فریزر و تهویه مطبوع، تهویه، انرژی خورشیدی و سیستم های گرمایش استفاده می شود. لوله های آلومینیومی همچنین برای نردبان، داربست، تجهیزات باغ و کمپینگ، آنتن، کرکره غلتکی، شفت تلسکوپی، نوار نقاله و غیره مناسب هستند.

محصولات آلومینیومی نورد
محصولات آلومینیومی نورد تخت ما دارای استحکام بالا و وزن کم هستند و می توانند در ضخامت های مختلف ساخته شوند. فویل ها، نوارها، ورقه ها و بشقاب های ما برای همه چیز از حفظ غذا و دارو گرفته تا ساخت کشتی و اتومبیل مناسب هستند.

محصولات ریخته گری آلومینیوم
محصولات ما، مانند شمش اکستروژن، شمش ورق، آلیاژهای ریخته گری، میله سیم و آلومینیوم خلوص بالا، در خودرو، حمل و نقل، ساختمان، انتقال حرارت، الکترونیک و هوانوردی استفاده می شود.

انعکاس
آلومینیوم بازتاب کننده خوبی برای نور مرئی و همچنین گرما است و به همراه وزن کم آن، آن را به ماده ای ایده آل برای بازتابنده ها، به عنوان مثال، اتصالات نور یا پتوهای نجات تبدیل می کند. سقف های خنک ساخته شده از آلومینیوم روکش شده با انعکاس 95 درصد از نور خورشید در کاهش گرمای داخلی خورشید در خانه بسیار ارزشمند هستند.

نفوذ ناپذیر و بی بو
ضخامت فویل آلومینیومی تنها 0.007 میلی‌متر است، اما همچنان بادوام و کاملاً غیرقابل نفوذ است و مواد غذایی پیچیده شده در آن را عاری از طعم یا بوی خارجی نگه می‌دارد. همچنین از اشعه ماوراء بنفش جلوگیری می کند.

علاوه بر این، خود فلز غیر سمی و بی بو است که آن را برای بسته بندی محصولات حساس مانند مواد غذایی یا دارویی ایده آل می کند. این واقعیت که می توان از آلومینیوم بازیافتی استفاده کرد، ردپای کربن را برای این مرحله از تولید کنندگان مواد غذایی و نوشیدنی نیز کاهش می دهد.

چاپ  ایمیل

آلوم دلتا، تولید کننده انواع قطعات و سازه های آلومینیومی با بیش از 25 سال سابقه درخشان در استان تهران و البرز ، با سابقه درخشان در زمینه تولیدات و فروش با سیستم های روز دنیا در خدمت شما عزیزان است.