الومینیوم اراک

ساخت پروفیل آلومینیوم در آلوم دلتا

  • Industry
  • بازدید: 723

ساخت و تولید پروفیل آلومینیوم با توجه به نیاز بازار امروز در مجموعه آلوم دلتا انجام میگیرد. پروفیل های با کیفیت و متناسب با تقاضای مهندسین و متخصصین در صنعت که با ظرفیت های بالا تولید و عرضه میشود.

آلوم دلتا با تجربه بالا و تخصص کافی در کنار تجهیزات و دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید انواع پروفیل آلومینیوم نموده است. استفده از آلومینیوم در صنعت هر روز افزایش پیدا میکند و دلیلی جز خواص بیشمار آن ندارد. این فلز کمترین آسیب را به محیط زیست دارد و میتوان براحتی آنرا بازیافت کرد. در فیلم زیر مشاهده خواهید کرد که چطور آلومینیوم دوباره در آلوم دلتا تبدیل به پروفیل میشود.

نحوه تولید برخی از محصولات در آلوم دلتا را میتوانید در این ویدئو مشاهده کنید.

مجموعه خدماتی که در آلوم دلتا بصورت تخصصی ارائه میشود از جمله تولید و ساخت آلومینیوم بصورت پروفیل و نبشی ، خدمات رنگ یودری ، تولید وساخت مبلمان باغی ، تولید و ساخت آلومینیوم های هیتسینک برای انتقال حرارت ، تولید و ساخت پروفیل های مورد نیاز در صنعت پزشکی و دندان پزشکی و ... می باشد که در خدمت شما قرار داده شده است.

اگر به آلومینیوم نیاز دارید و میخواهید در مورد آن بیشتر بدانید میتوانید با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان آلوم دلتا تماس بگیرید.

 

چاپ  ایمیل

آلوم دلتا، تولید کننده انواع قطعات و سازه های آلومینیومی با بیش از 25 سال سابقه درخشان در استان تهران و البرز ، با سابقه درخشان در زمینه تولیدات و فروش با سیستم های روز دنیا در خدمت شما عزیزان است.