نبشی آلومینیوم و کاربرد های آن

  • Industry
  • بازدید: 639

گوشه های آلومینیومی در آلیاژهای مختلف آلومینیوم موجود است و به طور گسترده در بخش مبلمان و ساخت و ساز استفاده می شود.

گوشه های مساوی
گوشه ای با اضلاع نابرابر
گوشه های بخش ویژه

پروفیل‌های گوشه آلومینیومی یکی از پرکاربردترین اکستروژن‌ها هستند و به دلیل استفاده‌های متنوعی که می‌توان به آن‌ها اختصاص داد، مورد نیاز بسیاری از بخش‌های صنعتی است. البته گوشه های آلومینیومی بسته به کاربرد خاص می توانند انواع مختلفی داشته باشند و با توجه به مشخصاتی که کارایی آنها را به حداکثر می رساند، از آلیاژهای آلومینیومی مختلف ساخته شده باشند.

گوشه های آلومینیومی یک طرفه
اکستروژن گوشه های آلومینیومی یک طرفه در بخش های الکترونیک، رباتیک و مبلمان و همچنین در بخش ساخت و ساز و بسیاری از بخش های دیگر تقاضای زیادی دارد. مانند تمام پروفیل های آلومینیومی، می توان آنها را در آلیاژهای مختلف با توجه به نوع استفاده از آنها تولید کرد. بیشترین آلیاژهای درخواستی در تولید این پروفیل ها 1050، 1070، 3103 و 6060 می باشد.

گوشه های آلومینیومی با اضلاع نابرابر
گوشه های آلومینیومی اکسترود شده با اضلاع نابرابر کاربردهای گسترده ای در زمینه های مکانیکی، ساختمانی، الکترومکانیکی و خانگی دارند. آنها را می توان از آلیاژهای مختلفی ساخت که پرکاربردترین آنها 1050، 1070، 3103 و 6060 است. به لطف تجربه پروفال، می توان آنها را در اندازه های کوچک و بسیار کوچک نیز تولید کرد.

گوشه های آلومینیومی بخش ویژه
پروفال قادر به تولید گوشه های آلومینیومی با مقطع مخصوص در آلیاژ آلومینیوم 6060 می باشد. اغلب به عنوان عناصر تکمیل پانل ها یا مراحل استفاده می شود، آنها به طور گسترده ای به عنوان لبه های مراحل در آماده سازی وسایل نقلیه صنعتی استفاده می شوند. گوشه های آلومینیومی بخش ویژه اغلب دارای یک عنصر سطحی پیچ خورده برای بهبود ظاهر خود هستند.

این گوشه های آلومینیومی به صورت میله ای به فروش می رسد و با حداقل وزن سفارش 200 کیلوگرم به فروش می رسد.

پروفیل های گوشه آلومینیومی: مشخصات فنی
نبشی های آلومینیومی در زمینه مبلمان و ساخت و ساز نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، جایی که برای استفاده به عنوان پروفیل برای انواع مبلمان و برای قاب پنجره ها و درها مناسب هستند. آنها را می توان با مشخصات فنی متفاوت برای هر کاربری خاص درخواست کرد.

زوایای آلومینیومی پروفیل های آلومینیومی: یک انتخاب با کیفیت
Profile Alluminium یک تولید کننده تاریخی گوشه ها و اکستروژن های آلومینیومی به طور کلی است، با یک پیشنهاد گسترده و متنوع که می تواند نیازهای چندین بخش تولید را پوشش دهد. این شرکت گوشه های آلومینیومی با اضلاع مساوی و نابرابر و همچنین پروفیل های ویژه ای را تولید می کند که بنا به درخواست مشتری می توانند به طور گسترده ای سفارشی شوند تا با خاص ترین نیازها سازگار شوند.

پشتیبانی و پشتیبانی فنی
تحویل سریع و سریع
پروژه ها و نمایه های طراحی بسیار قابل تنظیم
دسته های تولیدی کوچک و بزرگ
چرخه تولید ایمن و زیست محیطی
تولید گواهی شده و مطابق با استانداردها
اجرای اکستروژن آلومینیوم حتی با پیچیدگی فنی بالا

با آلوم دلتا همراه باشید.

چاپ  ایمیل

آلوم دلتا، تولید کننده انواع قطعات و سازه های آلومینیومی با بیش از 25 سال سابقه درخشان در استان تهران و البرز ، با سابقه درخشان در زمینه تولیدات و فروش با سیستم های روز دنیا در خدمت شما عزیزان است.