پروفیل تخت بیمارستانی

پروفیل تخت بیمارستانی - اکستروژن آلومینیوم در کاربردهای مراقبت های بهداشتی

  • Industry
  • بازدید: 1145

در ادامه موارد گوناگون مصرف آلومینیوم، به استفاده در پروفیل های تخت بیمارستانی میپردازیم. آلومینیوم به دلیل مزایای بیشمار و نهفته ای که دارد میتوان از آن برای موارد مختلفی بهره برد. یکی از این موارد استفاده برای تخت های بیمارستانی است که در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

اکستروژن های آلومینیومی برای استفاده در محیط های مراقبت های بهداشتی مناسب هستند. وزن سبک آلومینیوم، مقاومت در برابر خوردگی، انعطاف‌پذیری طراحی، سهولت در ماشین‌کاری و ساخت، سرعت عرضه به بازار، مقرون به صرفه بودن و دوام، صنعت پزشکی - از تحقیقات زیست پزشکی گرفته تا اتاق‌های عمل جراحی تا مطب پزشک - را با راه‌حل‌های ایده‌آل برای تجهیزات، ابزار و دستگاه های مورد نیاز در آن برنامه ها

فرآیند اکستروژن آلومینیوم یک شکل تقریباً خالص را ارائه می دهد و هزینه و زمان را در مقایسه با سایر روش های تولید کاهش می دهد. و پروفیل‌های اکسترود شده را می‌توان با تحمل‌های محکم تولید کرد و ابعاد دقیق مورد نیاز برای قطعات و ابزار پزشکی را فراهم کرد.

در نهایت، اجزای آلومینیومی اکسترود شده ایمن هستند – بدون جرقه، عاری از مواد لیست قرمز و بدون گاز هستند و به راحتی ضد عفونی می شوند.

موارد گوناگونی در استفاده بهداشتی از آلومینیوم وجود دارد.

مراقبت از بیمار

تخت
سیستم های موقعیت یابی بیمار
پایه تجهیزات، چرخ دستی
آهنگ های پرده اتاقک
پانل های خدمات و راه آهن برق/عامل
تصادف راهرو / ریل های دستی
چراغ های جراحی
تشخیصی/درمانی

وسایل جراحی
پرتو و تصویربرداری پزشکی
نصب/موقعیت تجهیزات
تجهیزات مکش و اکسیژن درمانی
تجهیزات تست پزشکی
تجهیزات پزشکی بادوام

واکرها
ویلچر
عصا و عصا

آلوم دلتا در زمینه تولید شکل های مختلف آلومینیوم در ایران با کیفیت بالا فعالیت دارد. کافیست با ما تماس گرفته و نیاز خود را مطرح کنید.

 

چاپ  ایمیل

آلوم دلتا، تولید کننده انواع قطعات و سازه های آلومینیومی با بیش از 25 سال سابقه درخشان در استان تهران و البرز ، با سابقه درخشان در زمینه تولیدات و فروش با سیستم های روز دنیا در خدمت شما عزیزان است.