پروفیل های آلومینیومی اکسترود شده

  • Industry
  • بازدید: 681

"پروفایل" یک شی به شکل یا شکل آن اشاره دارد. اکستروژن تکنیکی است که اغلب برای تبدیل موادی مانند فلزات، پلاستیک، سرامیک، بتن و محصولات غذایی به شکل ها یا پروفیل هایی استفاده می شود که می توانند به عنوان اجزاء در تعداد بی نهایت طرح های مسکونی، تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.

آلومینیوم به دلیل خواص منحصر به فردش، متداول ترین ماده اکسترود شده است و پروفیل های اکستروژن آلومینیوم در طراحی مبلمان، قطعات ماشین آلات، ظروف پخت و پز، خودروها، کشتی ها، مخازن غواصی، لنزهای دوربین، آسیاب های بادی، آرایه های خورشیدی کاربرد دارد. از امکانات بی پایان

فرآیند اکستروژن با حرارت دادن به آلومینیوم و فشار دادن آن با یک قوچ هیدرولیک از طریق یک دهانه شکل در قالب، به آلومینیوم شکل می‌دهد. مواد اکسترود شده به صورت یک قطعه بلند با مشخصات مشابه دهانه قالب ظاهر می شوند.

         

قالب های اکستروژن (دیسک های فولادی) را می توان تقریباً به هر شکل یا اندازه ای ساخت. برخی از قالب ها مسطح هستند و پروفیل های صاف و جامد تولید می کنند. سایر قالب ها توخالی هستند و پروفیل های توخالی یا نیمه توخالی تولید می کنند. به عنوان مثال، یک قسمت شامل سوراخ یا حفره ای است که فلز از آن عبور می کند و قسمت دیگر طرح کلی را شکل می دهد.
برخی از پروفیل ها فقط از طریق یک حفره فشرده می شوند، در حالی که پروفیل های کوچکتر را می توان از طریق قالب های چند سوراخه با 16 حفره پرس کرد. و هنوز قالب های دیگر ترکیبی از اشکال جامد، نیمه توخالی و توخالی را در یک قالب ترکیب می کنند. هر نوع قالب عملکردهای خاصی را انجام می دهد و استفاده از آن به طراحی و اندازه پروفایل مورد نظر بستگی دارد.

طیف گسترده ای از عملکردها را می توان در پروفیل آلومینیوم اکسترود شده ادغام کرد. آنها را می توان به عنوان لوله، آهنگ، اجزای قاب، لولا، سینک حرارتی، پورت پیچ، شکاف برای پیچ و مهره، عناصر طراحی تزئینی و غیره استفاده کرد. پروفیل های آلومینیومی اغلب به عنوان جایگزینی برای فولاد، مس، پلاستیک و چوب استفاده می شود، زیرا ویژگی های آلومینیوم نسبت به آن مواد در بسیاری از کاربردها برتری دارد.

هدایت الکتریکی و حرارتی منحصر به فرد این فلز، پروفیل های آلومینیومی را در صنعت الکترونیک ضروری می کند. وزن سبک و استحکام بالای آنها در صنعت خودروسازی اساسی است. و مقاومت طبیعی آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی، پروفیل های آلومینیومی اکسترود شده را برای استفاده در محیط های دریایی ضروری می کند.

Hydro Extrusion بزرگترین اکسترودر آلومینیوم جهان است و بخشی از بزرگترین شرکت پروفیل آلومینیوم در جهان است. شبکه سراسری تاسیسات تولید و عرضه ما قابلیت‌های استثنایی را در شکل‌ها، اندازه‌ها، آلیاژها و تمپر آلومینیوم اکسترود شده، از جمله روش‌های اکستروژن مستقیم و غیرمستقیم، ارائه می‌کند.

ما با افتخار هر دو زوایای ساختاری استاندارد و سفارشی، سه راهی ها، زی ها، پرتوهای H و I-beams را در طیف کاملی از اندازه ها و قابلیت های گسترده در اندازه ها و تناژهای پرس، انتخاب آلیاژ و انواع پروفیل ارائه می دهیم. برای تکمیل امکانات پیشرفته تولید، ما امکانات پیشرفته ای برای رنگ آمیزی (از جمله خط پوشش عمودی پودری با سرعت بالا)، آنودایز و پوشش های ویژه داریم.

پروفیل های آلومینیوم اکسترود شده Hydro در طیف گسترده ای از کاربردها در سراسر جهان استفاده می شود، که بیشتر در بخش ساختمان و ساخت و ساز، انرژی خورشیدی و سایر راه حل های انرژی تجدید پذیر، حمل و نقل، خودرو، و تجهیزات خانگی و اداری استفاده می شود. با چندین دهه تجربه در ساخت پروفیل های اکستروژن آلومینیومی، ما می توانیم راه حل های پیشرفته ای را برای پیچیده ترین مشکلات طراحی شما ارائه دهیم.

چاپ  ایمیل

آلوم دلتا، تولید کننده انواع قطعات و سازه های آلومینیومی با بیش از 25 سال سابقه درخشان در استان تهران و البرز ، با سابقه درخشان در زمینه تولیدات و فروش با سیستم های روز دنیا در خدمت شما عزیزان است.